INTERNATIONALE PLANNEN
Momenteel is de makelaardij de grootste klant en focusgroep van Yisual. Dit houdt echter niet in dat het bedrijf zich op andere onderwerpen kan richten. “Met de software waarover we beschikken kunnen we eigenlijk alles maken, maar je moet wel ergens in uitblinken, voor ons is dat momenteel de makelaardij. Het leuke aan een platform vind ik dat je het overal ter wereld kan uitrollen. Hierdoor is het ook mogelijk om in het buitenland te starten. Momenteel zijn we gestart in België en lopen er al gesprekken met Australië en Amerika,” aldus Micha.
WERKEN IN EEN INSPIRERENDE OMGEVING
Een mooie, inspirerende locatie die goed bereikbaar is met een groot netwerk zijn de voordelen die Micha aan Dockwize geeft. “Via een klant ben ik in contact gekomen met Dockwize, ik was toen nog aan het opstarten met Yisual. Ik was enthousiast geworden over de organisatie en ben vrij snel in gesprek gegaan om een kantoor bij Dockwize te huren. Bij Dockwize maak je als klein bedrijf toch deel uit van een groter geheel.” Yisual is in Dockwize begonnen met drie werkplekken wat al snel uitgroeide naar tien. “Fijn dat we bij Dockwize de mogelijkheid hadden om door te groeien, maar het was in 2018 toch tijd om verder te kijken naar een groter werkruimte. We zijn terecht gekomen in een ruim, licht kantoor waar we momenteel met ons team zitten en kunnen doorgroeien.”
Via een klant ben ik in contact gekomen met Dockwize, ik was toen nog aan het opstarten met Yisual. Ik was enthousiast geworden over de organisatie en ben vrij snel in gesprek gegaan om een kantoor bij Dockwize te huren.
Jouw Programma
Bij Dockwize weten we dat iedere ondernemer en elk bedrijf uniek is. Daarom stel je bij ons ‘Jouw programma’ samen, met daarin alle onderdelen die jij nodig hebt om je bedrijf te laten groeien, meer inzicht te krijgen en focus aan te brengen in je bedrijfsvoering. We hielpen al meer dan 900 ondernemers zoals jij met het zetten van de volgende stap, het op de markt brengen van hun idee en het laten groeien en ontwikkelen van hun bedrijf én henzelf als ondernemer.
Ben jij de volgende? Plan jouw vrijblijvende kennismaking in en unlock your potential.
Adrie en Simone runnen al sinds 1998 met veel plezier hun Minicamping Boogaard in Zoutelande. Vorig jaar werd voor het eerst het woord ‘opvolging’ in de mond genomen. Muziek in de oren van zoon Ruben. Maar hoe moet dat dan? En hoe staat dochterlief erin?
“Zo blij dat we hier al mee gestart zijn!”